Thursday, September 1, 2011

Been There, Done That

Today (31 Ogos) , Gamma/Thetha buat reunion. I went there, sebab 1 je.. Sebab nak berkumpul dengan DA (Demonic Angels), my clique since high school. I don't really care about others sebab bukan rapat pun. And, I've something to settle..

First, I wanna tell about DA. We've climbed hills and trees starting form 4. There's 5 of us. Me, Erny, Amalina, Ayu and our last member, Ain. We became together because of TVXQ!


Sounds weird but that's the fact. We became closer because of TVXQ and of course, I was the one who 'introduce' them to the KPOP world. Mula2 I was kind of the nerd but when I got them, it makes things better. Erny and Ain were and still popular at school. Ayu and Amalina were the quiet and shy type but they're outgoing when they're with the right person. Aku pulak? Memang tak payah cakap. Was and still sejuk beku. They love to call me that because I always tak bagi reaksi sangat when they tell me something. Poor them but kadang-kadang tak tahu nak bagi reaksi macam mana..

Walaupun berat hati nak gi reunion tu, aku pergi jugak and the blessing between it ialah akhirnya dapat ambik gambar berlima. Complete picture of DA group walaupun I was the 'dweji'.

Aku kata ada benda yang aku nak settle kan? Sebenarnya benda tu berkait dengan seseorang. I've to meet that person so that dia tak muncul dalam mimpi aku lagi. 

Up to yesterday, dah 8 kali aku mimpi orang yang sama! And it's really disturbing! So aku harap dengan jumpa dia hari ni, he's no lonegr came into my dreams because to me, IT'S NIGHTMARE!!!



Datang pulak dalam mimpi yang mengarut! Mula-mula dia jadi fasilitator kat sekolah baru aku, then just menyandar kat tiang bangunan and yang paling teruk, marah sebab AKU REJECT dia! Hahahahahaha.. That was the most ridiculous dream ever! 


Mana taknya, tanpa sebab dia masuk dalam mimpi aku! Aku tak ada fikir pun pasal dia! So WHY? KENAPA? DOUSHITE?? UE?  Okay, maybe mulanya silap aku jugak sebab pasang telinga masa orang bercakap tapi that's the whole point kan? Bila orang bercakap, kita dengar. But tak sangka dia akan dragged sampai dalam tidur.

Kalau mengadu kat DA, dorang kata apa? "Maybe jodoh kau kot.." URGH!! PLEASE LA..

No comments:

Post a Comment